De beste Jeep voor Avenger 4xe is exclusief verkrijgbaar in The North Face Edition
Europese bestellingen voor de langverwachte Jeep® Avenger 4xe en zijn exclusieve The North Face Edition zijn nu geopend. Voortbouwend op het enorme succes van de Avenger sinds zijn debuut, demonstreren deze nieuwste toevoegingen aan het Jeep-gamma het engagement van het merk om een ongeëvenaard gevoel van vrijheid te bieden. Dit nieuwe hoofdstuk in het Jeep-portfolio is gebouwd voor de moderne avonturier en vertegenwoordigt een aanzienlijke sprong voorwaarts in de elektrificatiestrategie van het merk, terwijl Jeeps legendarische capaciteitenstandaarden behouden blijven piese auto autopower.
Voortbouwend op het succes van het model zal de Jeep Avenger 4xe de nieuwe maatstaf in het B-SUV-segment worden, met een exclusief design, eersteklas prestaties en de rijke erfenis van Jeep op het gebied van vierwielaandrijving. De Avenger 4xe staat op het punt de geschiedenis van Jeep te betreden met twee iconische aanpassingen: Upland en de exclusieve serie The North Face Edition. Dit model vertegenwoordigt een aanzienlijke sprong voorwaarts in de legendarische capaciteiten van Jeep. Beide versies zijn uitgerust met een innovatieve aandrijflijn die een nieuwe standaard zet op het gebied van lichtgewicht ontwerp en rijplezier, waarbij offroad-prestaties naadloos worden gecombineerd met duurzame mobiliteit.
De innovatieve aandrijflijn van de Jeep Avenger 4xe combineert naadloos hybride-efficiëntie met geavanceerde AWD-technologie. De kern wordt gevormd door een 48V-hybridesysteem met een krachtige 1,2-liter turbomotor die 136 pk genereert, gekoppeld aan twee elektromotoren van 21 kW voor en achter. Deze configuratie biedt vierwielaandrijving en is gekoppeld aan een automatische zesversnellingsbak met dubbele koppeling, waardoor de auto bij lage snelheden volledig elektrisch kan rijden Bec cu incendescenta far Bosch.
Deze opstelling levert prestaties op topniveau, waarbij de Avenger 4xe een maximaal vermogen van 136 pk haalt. en een topsnelheid van 194 km/u (10 km/u sneller dan de e-Hybrid-versie). Hij accelereert van 0 naar 100 km/u in slechts 9,5 seconden. De 4xe-aandrijflijn valt op als de krachtigste in de Avenger-hybridereeks, met 36 pk. en 25 Nm meer koppel dan de e-Hybrid FWD, wat resulteert in een snellere acceleratie en een hogere topsnelheid, terwijl de CO2-uitstoot slechts licht toeneemt. Dit evenwicht tussen kracht en milieuvriendelijkheid is een kenmerk van Jeeps streven naar duurzaamheid, waardoor bestuurders kunnen genieten van indrukwekkende prestaties zonder dat dit ten koste gaat van de verantwoordelijkheid voor het milieu.
Naast brute kracht worden de capaciteiten van de Avenger 4xe verder verbeterd door zijn uitstekende offroad-prestaties. Hij beschikt over verbeterde offroad-hoeken, 10 mm extra bodemvrijheid en een doorwaaddiepte tot 400 mm, waardoor hij sterker en flexibeler is dan het model met voorwielaandrijving. De kans
voor vierwielaandrijving biedt superieure tractie op verschillende terreinen, waardoor de Avenger 4xe klaar is voor elk avontuur.
De Jeep Avenger 4xe is ontworpen om met gemak en vertrouwen een breed scala aan terreinen te overwinnen, dankzij zijn serieuze kenmerken en geavanceerde technologie. Standaard M+S-banden bieden betrouwbare tractie onder uiteenlopende weersomstandigheden, terwijl optionele All Terrain 3PMSF-banden beschikbaar zijn voor mensen die op zoek zijn naar verbeterde tractie op meer uitdagende oppervlakken.
De Avenger 4xe beschikt over geoptimaliseerde offroad-hoeken, waaronder een aanvalshoek van 22° aan de voorzijde, een oprijhoek van 21° en een aanvalshoek van 35° aan de achterzijde, gekoppeld aan een bodemvrijheid van 210 mm. Deze kenmerken, samen met de grotere capaciteit om door water te varen, maken het voertuig ideaal voor avonturiers die klaar zijn om de ruigste terreinen te verkennen. Een belangrijk onderdeel van het vermogen van de Avenger 4xe is de achterasverhouding van 22,7:1, die een uitzonderlijk koppel naar de achterwielen levert, waardoor uitzonderlijke tractie mogelijk is, zelfs op steil, uitdagend terrein. De auto kan hellingen tot 40% aan op moeilijk terrein zoals grind en behoudt tot 20% tractie wanneer de vooras weinig of geen tractie heeft.
Uitgerust met een intelligent vierwielaandrijvingssysteem zorgt de Avenger 4xe ervoor dat 4×4-mogelijkheden direct beschikbaar zijn wanneer dat nodig is. Afhankelijk van de gekozen rijmodus wordt bij lage snelheden (tussen -30 en +30 km/u) een constante tractie op alle vier de wielen behouden met een koppelverdeling van 50:50. Bij gemiddelde snelheden (30 tot 90 km/u) wordt de achterasaandrijving alleen ingeschakeld wanneer dat nodig is, terwijl bij hoge snelheden (boven 90 km/u) de achterste e-motor wordt losgekoppeld van de as om het brandstofverbruik te optimaliseren.
Met het Selec-Terrain-systeem kunnen bestuurders schakelen tussen modi die zijn afgestemd op specifieke rijomstandigheden: Auto, dat alleen vierwielaandrijving biedt wanneer dat nodig is, de prestaties in evenwicht houdt en elektrische aandrijving tot 1 km in EV onder 30 km/u mogelijk maakt; Sneeuw, verbetert de tractie en stabiliteit en zorgt voor veiligheid tijdens winterreizen; Sand & Mud, voor ruw terrein, met specifieke overbrengingsverhoudingen en tractiecontrole om grip te behouden; Sport, waarbij het volledige potentieel van het 4xe-systeem wordt benut, inclusief een Eboost-functie voor koppel op de achterwielen om een snellere acceleratie te bereiken.
- 2024-11-20 - Kipufogórendszer csappantyúkkal en Carbon karosszériasötttel en Chevrolet Corvette C8-hoz
- 2024-11-20 - Bij Volvo de actieve XC90 en de nieuwe motor
- 2024-11-19 - De Konzept van Toyota-Klasse-Offroad voor 2024 gaat naar de SEMA-Messe erscheinen
- 2024-11-19 - 40 LE-vel tøb – een Sondermodell van legerősebb sörðurú Fabia
- 2024-11-18 - Brugte combi Puntos fuertes y debiles: Seat León ST
- 2024-11-18 - De uw Ford Courier: ¡af űr kiskirálya elfőnt! (PRÜFEN)
- 2024-11-17 - Kombi voor Fiat Grande Panda: het is een pixel
- 2024-11-14 - 700 km gefahner Peugeot E-3008-hoz elektrisch
- 2024-11-14 - Peugeot verfüttüber een musterbeispiel en kühltechnik
- 2024-11-14 - Renault Master werd geproduceerd in 2025. Beschikbaar vanaf 2011
- 2024-11-14 - Viskeuze: een in Citroën en C4-Gyel bátorott er
- 2024-11-13 - Vissetekintő: pályamódósíszát az Opel Vectranál
- 2024-11-13 - Fourgon d'André modélisateur voor VW Tayron: Schwarz, Minze en Tiguan
- 2024-11-13 - Mercedes G 63 AMG V12: een legendarische "Würfel", in 5 stappen alt
- 2024-11-12 - E30 M3 en bi bio BMW
- 2024-11-12 - Alfa Romeo Alfetta GT 1.8: legendarisch sinds 50 jaar
- 2024-11-12 - ¡Jetzt "AUDI" met logo! Heeft u een negatieve Gyungonek gehad?
- 2024-11-11 - VW Multivan is een Californische dubbeldekker
- 2024-11-11 - Standaard: Jobb-Reparatur, nicht ?
- 2024-11-11 - In de nieuwe versie van de Porsche Macana
- 2024-11-07 - Onze BMW M2: M4 Motor van 460 Zoll heeft een lengte van 14,9 Zoll
- 2024-11-07 - ¿Euh 7-Euro-Mercado en Benzin?
- 2024-11-07 - Rückblick: Seat Altea: ¿en perfecto estado?
- 2024-11-06 - Voor 50 jaar op Mercedes-Benz met 5 jaar Legende
- 2024-11-06 - Citroën Zette de Tommeine Voorganger C5 Aircross vor
- 2024-11-06 - En Peugeot-beggarhetöbbé-tektsi-kulcsmodelljeit
- 2024-11-05 - Vindt u het leuk om een Amerikaanse 6,2-liter-V8-auto met motor te gebruiken?
- 2024-11-05 - En VW-Auto heeft geen alternatief meer
- 2024-11-05 - Nieuwe Audi A5: geschriebene Meistereleganz (VIDEO)
- 2024-11-04 - Mercedes CLA en Geely Kauffirma zijn niet meer een succes, een briv-brug
- 2024-11-04 - De meeste Abartha-Fahrer zijn niet meer geamuseerd
- 2024-11-01 - Het Volvo-Fördersystem – 2024 is de beste hersteller
- 2024-11-01 - Vooruitzichten: Ford Focus II – een radicale verandering in twintig jaar
- 2024-10-30 - Hyundai is een nieuwe auto met elektrische SUV IONIQ 9-El
- 2024-10-30 - Az Audi schließt das Werk in Brüssel ab
- 2024-10-29 - Batterijen en apparaten met nieuwe elektronica voor Dodge Charger Daytona verkrijgbaar
- 2024-10-29 - Das Modell Škoda met Fabiát-rat zal nu in de nieuwe versie verschijnen
- 2024-10-28 - Renault presenteert op 10. Renault-Festival de CLIO-t en de ZOE-t
- 2024-10-28 - Een 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto ist vom Uygéske Kingdomsban geferente
- 2024-10-28 - Unser Golf GTI Clubsport S: ¡Olyan Aura op 40 Tagen!
- 2024-10-28 - Tiguan Bira Golf à Roues
- 2024-10-26 - Een reneszánsza een G-szátnában a past II Future-ban in limitierter Auflage
- 2024-10-26 - Y 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto ist vom Uygéske Kingdomsban geferente
- 2024-10-25 - Brugse luxelimousine: BMW 7er-Serie (F01)
- 2024-10-25 - Plus Petit M235 Gran Coupé door Neubau ersetzt.
- 2024-10-25 - Dus Nebel is met de Dacia Sandero verbunden
- 2024-10-24 - Een Volkswagen Jetta GLI 40. Een voorbeeld voor een Amerikaanse GTI: een Amerikaanse GTI
- 2024-10-24 - Die Fahrt stopt bij 270 km/Tag, wanneer Sie Golfa R-hez erreicht heeft
- 2024-10-24 - Voor 10 autonome Tage 120.000 km relatief? ¡Volwaardig!
- 2024-10-23 - Hyundai heeft een enorm scherm
- 2024-10-23 - Antigua Plaza Alhambra (7N): Familienempfang Spanje
- 2024-10-23 - Audi RS 4 B5: Ein Klassiker der Extraklasse: Erster Schritt
- 2024-10-22 - Brugse luxelimousine: Audi A8 (D4)
- 2024-10-22 - Dacia bracht officieel de grootste SUV op de markt
- 2024-10-22 - De Alfa Romeo Junior debuteerde tegelijk met Parisban en Szófiában
- 2024-10-21 - Is het een Mercedes E500?
- 2024-10-21 - 100.000 km met een BMW of een M3-Mal: was Ihr ideaal? (FOLYTATOTT TESZT)
- 2024-10-20 - Mercedes CLK 63 AMG Serie Negra: Gebrauchtwagen
- 2024-10-20 - De nieuwe Land Cruiser in het jaar 2024 staat voor de Tür
- 2024-03-02 - Ruitenwissers - Zijn ze voor vervanging? Soorten en hoe te kiezen?
- 2024-01-20 - Remblokken - Toepassing, types, reparaties en vragen